Merhabalar, anlayış farkından dolayı bu tür
tartışmalar olması üzücü. ben pratik bir
çözüm önerisinin zararı değil yararı
olabileceğini düşünüyorum ama her işte olduğu
gibi bunda da bir risk var tabi ve listede
gönderilenleri yapan kişiler bir risk varsa zaten
göze almış oluyorlar.

 Onun için nacizane temennim gönderilere müdahale
etmek yerine kendi çözüm önerinizi , bir
başkasını adres göstermeden, yollayınız ki
bizler her ikisini de okuyup fikir geliştirelim,
bilginizden yararlanalım.