Merhabalar;
Oncelikle Linux hakkında fazla bir bilgim olmadıgını bildirerek konuya giriyim.
Debiab ETCH DVD lerini cektim ve onları kurdum. Daha once ellimde Debian 3.1 R3
mevcuttu ama Elimdeki notebook Toshiba Satellite L10  ve kurulumda  hep sıkıntı
cıkardı.  Kurulum icin ilk sistem dosyalarını HDD ye kopyalıyor ve devamında
Rebot edip tekardan acılısta hata veriyordu bunun uzerine Debiab ETCH cektim ve
onu kurdum birkaç yerden de Repo linkleri buldum onlarla devamlı yuncel
tututum.Anladıgım kadarı ile bu linkerin hepsi test asamasında oldugundan pek
kararlı calısmıyordu. Neyse asıl konuya gelelim Ben Compiz ve XGL i kurmak
istedim Compiz i kurdumda calısıyor ama Suse 10.1 deki gibi degil Compiz in
ayarlarını bir turlu yapamıyorum. Beryl hic kuramıyorum Bu konuda bana nasıl
yardımcı olursunuz? Birde yukarda yapmıs oldugum acıklama ya istinaden Debian
3.1 R3 u nasıl kurabilirim Notebook a?

Herkese iyi calısmalar Selamlar
Hakan COSKUN

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo!
Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com

Cevap