Merhaba Herkese;

Benim asil kastetmek istedigim konu sitenin sadece güncel
olması idi.Sitenin işlevi cok onemli.Görünüş degil bence.
Yapmış oldugumuz eklemeler ve yeni girdiler sitede yer
alsın güncel tutalım yeterli bence.Grafik söyle güzel
gösterisi böyle olması degildi. Ben debianla tanısalı fazla
olmadı.Daha önceleri debianı ''derlerya Öcü gibi'' o sekilde
biliyordum. Bu tarz ön yargıları kaldırıcak daha cok bilgi
ve egitici icerikli bir site olması herseyden daha önemli bence

Hakan COSKUN