Sayin Tugba YILMAZER,
kimse sizi burada yargilamiyor. Sayet rahatsiz edici derecede mail atan,
yargilayan ve ustunluk gostermek isteyen birisi olursa direkt spam
isaretleyip iletisimi kesin derim.

Bizlerde sizin gectiginiz yollardan gectik. Okuduk, arastirdik, ceviri
yaptik, egitim aldik belki de ve ogrendik bir noktaya kadar..

Sizin ubuntu kullanmaniz bizim icin cok cok buyuk bir arti ve kullanarak
verdiginiz destek icin tesekkurler.

Bu arada ubuntu-tr mail listesi resmi ubuntu mail listesidir,
ubuntu-tr.com  veya forumlarla ilgisi yoktur. Zaten bilgiye aciksaniz
ubuntu-tr.com sayfasi da sorunlarin cabucak forum yolu ile cozuldugu ve
kayit altinda durdugu bir platformdur.

Bizler bu gibi platformlarla destek veren, site tasarlayan, hosting
ayarlayan insanlara cok deger veriyoruz.

iyi calismalar.

Ozgur Karatas
Elektronik ve Bilgisayar Muhendisi
ISTANBUL UNIVERSITESI