From: digital design [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, September 09, 2007 11:14 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: mysql5.0 dan önceki versiyonlar

mrb Arkadaşlar,

üşenmeden netten Debian Etch (amd64) 21 CD sini de indirdim. Kurulum
yaparken benden ilk CD haricinde başka CD istemedi. Paket yöneticisi ile
program eklerken ise netten yükleme yapıyor. şu CDleri nasıl kullanabilirim.
Tekrar netten yükleme yapmasını istemiyorum.. Kurulumların CDden yapılması
için neler yapabilirim..

Yardımlarınız için teşekkürler,

Yılmaz EYİDOĞAN

Cevap