Selam,

ust alan adi tanimlamasini kendi sunucularinizda yapmayacaksiniz. Alan adini
nereden aldiysaniz, domain name registrar (Alan adi kayitcisi ? ) diye
gecer, oradan yapicaksiniz.

http://www.networksolutions.com/whois/results.jsp?domain=thelinuxtraining.com

Sorgu gosteriyor ki {ns1, ns2}.linuxbukadar.net ilgili alan adi icin
otorite... Eger bu sunucularda sistem yoneticisi erisiminiz varsa kayitlari
buraya girmeniz lazim. Ya da istediginiz {ns1,
ns2}.thelinuxtraining.comsunucularini direkt olarak
thelinuxtraining.com alan adi icin otorite yapmak istiyorsaniz, yahoo'daki
(su anki kayitciniz) kontrol panelinden linuxbukadar.net alan adi sunucusu
kayitlarini {ns1, ns2}.thelinuxtraining.com'larla degistirmeniz gerekiyor.

Ustun

Cevap