Uzun bir süredir bu iş için network-manager-gnome kullanıyoruz. Kde
kullananlar için network-manager-kde gerekiyor. Vpn ve dialup bağlantıları
da yönetme şansınız oluyor, şu ana kadar Linux altında masaüstü
kullanıcısının ihtiyaçlarına yönelik geliştirilmiş en iyi uygulama
diyebiliriz.

--
Murat Demirten
Genel Müdür