Burada NAT işlemi yapıldığı için kuralların NAT tablolarına girilmesi
gerekiyor.

INPUT zinciri içerisinde ayrıca o portu ACCEPT etmenize gerek yok, yani
aşağıdaki gibi tek bir komutla trafik yönlendirmesini yapabilirsiniz:

iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -p tcp --dport 80 -j DNAT --to
172.16.74.128:80

Tabi Virtualbox ile aranızdaki network şekli de önemli, Virtualbox'ta
host interface seçilmiş olmalı,
sunucunuzdan 172.16.74.128 ip adresine erişebiliyor olmanız lazım.

--
Murat Demirten
Genel Müdür

Cevap