Merhaba Hocam,

On Fri, 6 Mar 2009 22:52:56 +0200
Recai Oktaş <rok...@debian.org> wrote:

> Raporladığınız için teşekkürler.  Vakit bulduğumda buna bakayım.  Bölümleme
> şemanız nasıl?  Sıradan bir bölümleme mi yoksa LVM gibi bir şey mi?  Hatayı
> tam olarak hangi aşamada alıyorsunuz?  Hatayı tekrar üretebilmek için
> soruyorum.
>
> Kurulumda Türkçe seçmemeniz halinde, Debconf belirli yerel parameterleri
> öntanımlı İngilizce etrafında "seed" ettiğinden kurulu sistemin bütününde
> Türkçe kusurlar olacaktır.

LVM yok. Birbirinden ayrı root, home ve swap alanlarından home bölümüne
dokunmayıp sadece root'a format atıp geri dönerken kalıyor öyle. Tek yaptığım
bu.

> Konsoldan kastınızın X konsolu değil, sanal uçbirim (VT) olduğunu
> varsayıyorum.  Yereli ayarlamanız gerekiyor, bunu yapmışsınız; fakat
> console-data sadece sanal uçbirim klavyesini yapılandırır.  Size gereken
> uçbirim yazıtipleri.  Aşağıdaki adımları deneyin, sonuç alamazsanız daha
> köklü bir çözüme gideriz.  İlk adımda (tedbir olarak) yerel ayarınızın
> doğruluğunu sınıyorum, orada hata almamanız lazım.
>
>         validlocal tr_TR.UTF-8
>         sudo aptitude install console-setup
>         sudo dpkg-reconfigure console-setup

Evet, sanal uçbirimi kasıt ediyorum. console-setup font sorununu düzeltti.
Klavye düzeninde sorun yok zaten.

Çok teşekkür ederim, saygılarımla.

--
Yılmaz Bilgili