Merhaba,

Stable kurup, dist-upgrade yapmak istemediğim için debian-testing
kalıpları indirip sıfırdan debian-testing kurmak istedim. Bakın başıma
neler geldi :)
(Unutmadan söyleyeyim, ilk defa debian kullanmıyorum. Çok ileri olmasa da,
debian için yeterli sayılacak kadar kurulum ve kullanım tecrübem var)

Bir hafta önce, weekly-build testing imajını indirdim(cd1), kurulum
sırasında debconf hatası aldım ve kurulum fail etti. İndirdiğim cd imajını
md5 kontrolü yaptım
ve sağlam çıktı. 16x hızında ve DAO modunda yazmıştım. İmajda bir sıkıntı
yok gibi görünüyor. Bende testing-netinstall imajını indirdim ve kurulumda
HDD'lerimi
tanımadı. 5 farklı makinada denedim. Sonuç aynı. Bende businesscard
imajını indirdim ama yine HDD.leri tanımadı. 5 farklı makinada denedim ve
sonuç yine aynı.

Bu haftaki imajlarda şansımı denedim ve sonuç yukarıdaki ile aynı oldu.
Günlük imajlara döndüm ve son 9 günde yayımlanan bütün imajları denedim
ama sonuç aynı.
DVD imajlarına döndüm sonuç aynı. Sonuçta,

* Ya kurulumun yarısında debconf hatası verip sonlanıyor.
* Ya hard diskleri tanımıyor.
* Ya çekirdek kurulumunda fail ediyor.
* Ya da disk bölümlendirme esnasında soru işaretleri çıkıyor ve fail
ediyor.

Kafayı bozdum, debian-stable imajı ile bu 5 makinaya kurulum denemesi
yaptım. Hiçbir sorunla karşılaşmadım.  Sonuç olarak son 15 gün içinde
yayımlanan
debian-testing imajlarında bug vardır diyebilirmiyiz?

Saygılarımla,
Hasan ŞAHİN
******************************
Neither the footer nor anything else in this E-mail is intended to or
constitutes an <br>electronic signature and/or legally binding agreement in the
absence of an <br>express statement or Autoliv policy and/or procedure to the
contrary.<br>This E-mail and any attachments hereto are Autoliv property and
may contain legally <br>privileged, confidential and/or proprietary
information.<br>The recipient of this E-mail is prohibited from distributing,
copying, forwarding or in any way <br>disseminating any material contained
within this E-mail without prior written <br>permission from the author. If you
receive this E-mail in error, please <br>immediately notify the author and
delete this E-mail.  Autoliv disclaims all <br>responsibility and liability for
the consequences of any person who fails to <br>abide by the terms herein. <br>