Merhaba,
Novell netware volümünü yerelde bir dizine bağladım. Bu volümün
(dizinin) içerisinde yer alan bir başka dizini sanki yerelde bir drive
imiş gibi göstermek istiyorum. Orada yer alan ve novel üstünde o drive
ve dizin yapısını arayarak çalışan bir DOS uygulamasını dosemu ile
çalıştırmak istiyorum. Program çalışırken g:\path\program şeklinde
bulmak istiyor. Ben \home\kullanıcı\dizin\sys\path\program şeklinde
ulaşabiliyorum.

\home\kullanıcı\dizin\sys\ kısmını G drive olarak gösterebilir miyim?
Veya ncpmount ile novelldeki bir (veya birkaç) dizini dosemu root
dizinine doğrudan bağlayıp drive adını assign ile değiştirmiş gösterip
çalıştırmak mümkün olur mu?

Teşekkürler.

--
Zeki Çatav