________________________________
Bilgisayarımda 3 GB RAM var. Takas alanım 5 GB.

Merhaba,

SWAP alanının en az RAM miktarı kadar olması lazım veya daha fazla. SWAP
alanının mevcut RAM miktarından az olması durumunda karşılaşılan bir durum.

Misal benim netbook'da 2GB Ram var ve ben 4GB Swap alanı kullanıyorum sleep,
hibernate gibi modlarda bir sıkıntı çıkarmıyor. SWAP alanım 2GB'den düşük
olduğunda buna benzer sorunlarla karşılaşıyordum.