Evet aptitude bir çözüm önerdi n ile diğer çözümlere ama baska çözüm de
bulamadı. Sistemi yeniden kurmayı düşünüyorum.

________________________________
 Kimden: Selçuk Mıynat <selcukmiy...@gmail.com>
Kime: Gökhan Öztürk <reveler...@yahoo.com>
Kopya: "debian-user-turkish@lists.debian.org"
<debian-user-turkish@lists.debian.org>
Gönderildiği Tarih: 20 Aralık 2012 12:40 Perşembe
Konu: Re: Yan: Yan: Paket Kurulum Sırasında Bağımlılık Hatası Veriyorsa Ne
Yapılması Gerekir

2012/12/20 Gökhan Öztürk <reveler...@yahoo.com>:
> root@Asus:/home/reveler# aptitude install compizconfig-settings-manager
>
> Aşağıdaki YENİ paketler otomatik olarak kurulacak:
>   compizconfig-settings-manager python-compizconfig{ab}
> 0 paket yükseltildi, 2 yeni kuruldu, 0 kaldırıldı, 0 yükseltilmedi.
> Arşivlerden 741 kB veri alınacak.Paketler açıldıktan sonra 4.628 kB yer
> kullanılacak.
> Aşağıdaki paketler bağımlılıkları karşılamıyor:
>  python-compizconfig : Depends: python (< 2.7) fakat 2.7.3~rc2-1 kurulu.

python'u downgrade etmeniz gerekiyor. wheezy'nin python sürümü kurulu
sizde ama squeeze'deki sürümü kurmanız gerekiyor.

>                        Depends: libcompizconfig0 but it is not going to be

libcompizconfig0 paketini de kurmalısınız.

> installed.
> Aşağıdaki paketler bu bağımlılıkları karşılayacak:
>
>      Aşağıdaki paketleri mevcut sürümlerinde Tut:
> 1)     compizconfig-settings-manager [Kurulmadı]
> 2)     python-compizconfig [Kurulmadı]
>

> Çözümü kabul et? [Y/n/q/?] y

aptitude uygun bir çözüm önerecektir sanıyorum, "n" ile diğer çözüm
önerilerine de bakın.

Kolay gelsin.

--
Selçuk Mıynat