Merhaba
Debian Wheezy stable sürüm kurduğum bir bilgisayarda HP laserJet P1005 yazıcı
ile sorun yaşıyorum. Yazdırma işlemi sırasında karakterler silik çıkıyor.
Windows tarafında sorun yok. Yine aynı sistemle aynı paketlerle (daha önceden
oluşturmuş olduğum) oluşturmuş olduğum farklı bir bilgisayarda yazdırma
işleminde hiç bir problem yok. Sistemi debsums ile kontrol ettim. Bir problem
çıkmadı.

# hp-plugin komutunu çalıştırmayı denediğimde ise aşağıdaki hatayı aldım.

    error: PolicyKit support requires DBUS or PolicyKit support files missing

Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler...

Cevap