Doğru düşünüyorsun,
Fakat şöyle yaparsan, her diskin ilk 100MB grup için ayırıp geriye kalan bölümünü raid için yapılandırıp, sistem kurulumunu tamamlayıp, bu bölümlere /boot bölümlerini kopyalaman yeterli.
Şayet disk0 arızalanırsa disk1 veya disk2 den boot edebilirsin.

disk0 - 100mb /boot (aktif boot bölümü)
            +kalan bölüm raid

disk1 - 100mb /boot1 (aktif boot bölümü)
            +kalan bölüm raid

disk2 - 100mb /boot2 (aktif bölümü)
            +kalan bölüm raid

kurulum tamamlanıp debian açılınca

cp -a /boot/* /boot1/
cp -a /boot/* /boot2/

ls -la /boot
ls -la /boot1
ls -la /boot1

ile kontrol yaptığınızda aynı dosyaları görmeniz gerekli.

grub-install /dev/sdb1   (ikinci diskin sdb olduğunu kabul ediyorum)
grub-install /dev/sdc1    (ücüncü disk sdc olduğunu kabul ediyorum)

Artık birinci disk arızalansada ikinci diskten sistemi başlatabilirsiniz.