İceweasel ile ilgili bağlanamadığımla ilgili sorumu sorduğumda, debian 7.8
wheezy lxde yüklü idi, acaba dosyalarında bir eksiklik mi var düşüncesiyle
internet üzerinden debianı (gnome)tekrar yükledim, ama iceweasel ile yine
bağlanamıyorum. Bu defa chromiumu da hemen yüklemedim, acaba onun dosyaları
mı etkiliyor diye, bir kaç gün sürekli iceweasel i denedim. Linux
dağıtımlarının sitelerine sorunsuz bağlanıyor. Ön tanımlı gelen ana
sayfasında arama yaptığımda buluyor. Fakat buradan sonra bağlanmıyor. Proxy
ayarlarını kontrol etmemi söylüyor. Proxy ayarlarını her şekilde denedim,
proxy yok, otomatik proxy ayarlarını kullan, sistemin ayarlarını kullan,
manual ayarları kullan, yine bağlanamadı. Sonra chromiumu yükledim,
Chromium ile çalıştığımda bir sorun yok. Madem debian ön tanımlı web
browser olarak iceweasel i yüklemiş, sorunu giderip onu da kullanmak
isterim, firefox her zaman kullandığım bir tarayıcı idi. Ne
yapmalıyım.Teşekkür ederim.

Cevap