Selam,

Sisemin uyutulamaması, beklemeye alamaması genelde RAM / SWAP alanı ile
ilgilidir. SWAP alanınızın en az RAM miktarı kadar olması gerekir ki sistem
uyuyabilmek için RAM 'deki bilgilere SWAP alanına aktarabilsin. Bu yüzden
kendi makinemede swap alanını Ram miktarı + 128MB kadar yapmaktayım.

Paket bağımlılıklarını kontrol edip sorun varsa çözsen iyi olabilir.
Aşağıdaki komutlar işine yarayacaktır: Bu komutların ne işe yaradığını
bilmiyorsan uygulamanı tavsiye etmem. Eğer hata verirse verdiği hatalarıda
gidermen gerekir.

apt-get update
apt-get clean
apt-get -autoremove
apt-get update & upgrade
dpkg --configure -a

Araç çubuğu için birşey söyleyemem ne yazıkki, wlan yöneticisi içinde
sistemden kaldırıp tekrar yüklemeyi deneyebilirsin.

İyi çalışmalar.

--
Zekeriya Akyildiz
+90 541 331 87 55