Merhaba. C# üzerinde temel bilgim var. C ve C++ öğrenmek istiyorum.
Monodevelop ve eclipse üzerinde çalışıyorum ama şöyle bir sorum olacak. P
harfini bastığımda printf otomatik çıksın istiyorum. Monodevelop ve
eclipsede çıkmıyor. (Eclipsede kodu çalıştıramadım.) Sizin bildiğiniz
otomatik çıkan bir C editörü var mı.

Daha önce Monodevelopta c# otomatik çıkmasını alışmıştım. İnternette
izlediğim eğitim videolarındada otomatik çıkan görmedim acaba c dilinde
otomatik kelimeler çıkmıyor mu?

​Anjuta programı indirdim yeni proje olustur dediğimde hata aldım. Kde
kullanıyorum gnome programı sanırım onun için.

Kullandığım sistem : Debian Jessie 8.5.0 KDE

Cevap