Питав те саме десь місяць тому назад... Гадаю що нас тут пару десятків, не більше. Але таки да - лист живий :)

Станом на 07.11.06, Matviychuk Oleg < [EMAIL PROTECTED]> написав:
On Tue, 07 Nov 2006 14:33:19 +0200
"Serge A. Ribalchenko" < [EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Тут кроме спама что-то бывает?

Я буваю. Як мінімум. Ще хтось тут є точно, бо коли я свого часу питав
те саме питання, кіляка чоловік відгукнулося :D.
А лист таки напівдеад :(. Зара зроблю контрольне питання. Для перевірки
рівня деадності ;)