On Sun, Nov 17, 2002 at 01:08:07PM +0100, Peter Karlsson wrote: > Hej! > > När jag skrev om att jag tänkte paketera xa för Debian så skrev du att > du redan hade det på gång. Hur långt har du kommit? De andra paketen > jag tänkte skicka in som behövde xa börjar närma sig ett läge att de > kan sändas in till Debian nu.
Det jag väntar på är att höra ifrån upstream igen, eftersom han inte verkar vara aktiv numera försöker jag helt sonika få honom att lämna över programmet i mina händer... /David -- /> David Weinehall <[EMAIL PROTECTED]> /> Northern lights wander <\ // Maintainer of the v2.0 kernel // Dance across the winter sky // \> http://www.acc.umu.se/~tao/ </ Full colour fire </

