On Dec 2, 2007, at 4:22 PM, Tim Morley wrote:

Saluton Jan.

Unue, mi danku vin pro via testado de OpenOffice.org en Esperanto, kaj pro la fakto, ke vi prenis la tempon skribi al ni kun pliboniga propono.

Mi devus aldoni, ke mi testas ĉefe la makintoŝa versio, kiu apenaŭ uzas tiujn fulmklavojn, do mi ne rimarkis la problemon.

Mi sukcesas tajpi en Ooo per makintoŝa maniero la ĉapelitajn literojn de Esperanto, t. e.. per senpaŝ- aŭ mortaklavaj "6" por cirkumflekso kaj "b" por brevo, en Makintoŝa OS 10.4.11 sur Intel- hava MacBook Pro. Mi havas Ubuntu 7.10 sur la sama disko en aparta regiono de la disko. Mi sukcesis instali la makroon de B. Wennergren, kaj ĝi faras iksoskribitan tekston unikoda.

Mi rimarkis la manieron modifi Xmodmap, sed tio ebligas tajpadon nur sur PC-a klavaro per klavoj mankantaj ĉe Makintoŝa MacBook-a klavaro. Ĉu estas modifado de tiu dosiero, kiu ebligus tajpadon analogan al tio en Makintoŝo, t. e., ĉu oni povas atribui al klavo de Makintoŝa MacBook-a klavaro senpaŝigan funkcion por Ubuntu? Tio sukcesigus tajpadon en multaj programaroj por Ubuntu, ne nur en Ooo. Mi supozas, ke la Makintoŝa klavo "Control" taŭgus kiel "alt" en PC, sed ĝi lokiĝas sole maldekstre en Makintoŝa MacBook-a klavaro.

Mi ankaŭ instalis Vista en apartan regionon de la sama disko kaj instalis la programaron "Unired" de Jurij Finkel, kaj mi supozas, ke tio estas la plej bona rimedo por unikodigo de teksto en Vista.

--
||Arnold VICTOR, New York City, i. e., <[EMAIL PROTECTED]>    ||