On 26 Nov 2009, at 10:02, Joop Eggen wrote:

Bone, commit=deponi. Cxi tie tamen ne temas pri versikontrolsistemo,
sed la definitivigo de datumbaza transakcio opone al rollback por nuligi la transakcion. Tamen deponi por mi estas pli bona ol la tro neuxtralaj/sen-celaj enmeti, sendi.

Jes, mi konsentas. Eĉ se la funkcio kaj la rolo de versikontrolsistemo kaj datumbazo estas tute malsamaj, la "commit" al ambaŭ fakte sufiĉe similas — la uzanto donas instrukcion, ke la "sistemo" prenu, konservu kaj gardu la datumojn. Pro tio, "deponi" ŝajnas bona al mi por ambaŭ.

Tim