Dankon, swivel=giri pli tauxgas laux mi; mi korektos

--- Donald Rogers <dc1...@clear.net.nz> schrieb am Sa, 5.12.2009:

Von: Donald Rogers <dc1...@clear.net.nz>
Betreff: Re: [eo-dev] Swivel
An: dev@eo.openoffice.org
Datum: Samstag, 5. Dezember 2009, 2:35

Joop Eggen wrote:
> Temas pri efekto; en officecfg/registry/data/org/openoffice/Office/UI.po
> Mi elektis swivel=pivoti.
> Ni jam atingis 96%; ankoraŭ 1218 ĉenoj.
NPIV:
giri = rondire turniĝi, ekz-e la mondo plu giras.
pivoto = ekstrema parto de akso, eniĝanta en lagro, kie ĝi rivoluas
pivoti = turniĝi ĉirkaŭ pivoto

Mi suspektas ke "svivel" pli ofte signifas "giri", sed dependas de la kunteksto.
Ekzemple, mi sidas sur seĝo kiu povas giri, por ke mi alfrontu alian direkton.

Donald