Hi,

Can you provide the version you are currently using? You can see the version
after client-shell starts, or use SQL 'show version' to view it。

您好,您可以提供一下您当前使用的版本么,版本信息可以在启动client-shell时候打印出来,或者执行SQL `show version` 来查看

Best