On Saturday 26 May 2012, Otto Kekäläinen wrote:
> Tällaista yhteistyötä kannattaa ehdottomasti vaalia ja toivottavasti
> laajentaa verkostoa. Ehkä muutaman vuoden kuluttua jokaisessa
> korkeakoulussa olisi joka vuosi samantyyppinen kurssi,

Toivottavasti yhteistyö jatkuu. Laajeneminenkin olisi hyvä juttu. Tiettyjä
haasteita kyllä muodostuu siitä, että nykyisellä mallilla tähän joudutaan
sitomaan melko paljon vapaaehtoisten työaikaa. Laskeskelin, että kaikki
työvaiheet mukaan lukien minulta on kulunut ja kuluu tulevina viikkoina
ainakin 40 tuntia tähän projektiin. Toki saamamme hyödyt ovat tuota 40
tuntiakin arvokkaammat, mutta se ei silti poista tätä resurssiongelmaa.

> Olettehan mukana myös yleisellä lokalisointi-listalla
> lokalisoi...@lists.coss.fi?
> kannattaisi tiedottaa tämänkaltaisista edistysaskelista ja ehkä jopa
> kirjoittaa uutinen asiasta coss.fi:hin, onhan tämä tavallaa jo
> uutisarvoista.

En tiennytkään tuosta listasta. Olen nyt liittynyt sille, ja voin myöhemmin
kirjoittaa sinne asiasta jotain.

Harri

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail discuss+h...@fi.libreoffice.org