Hei!

Tuli laadittua tuollainen lisäosa. En selosta sitä sen enempää, mutta jos se vaikuttaa epäselvältä,
vika on "tuotteistuksessa" ja pitää korjata. Löytyy siis
http://extensions.openoffice.org/ ja ehkä nopeiden "Most Recent" -linkistä.  Pyydän siis
koeajamaan LibreOfficessa ja antamaan kriittistä palautetta. Ainakin itse olen saanut poistettuakin
asennetun INSerial-lisäosapaketin normaalilla tavalla.

Tähän littyy nyt sellainenkin seikka, että keskimäärin toistaiseksi lisäosat toiminevat molemmissa kilpailevissa paketeissa (siis LibreOfficessa ja Apache OpenOffice (Incubating)-ohjelmassa. Niin ei kait niitä kannata kahdessa paikassa ylläpitää?
t. Risto

--
Tutustu Saunalahden edullisiin liittymiin osoitteessa http://www.saunalahtifi/

--