Hei!

Pari suomennoksiin liittyvää asiaa:

- Olisi hyvä, jos joku Android-laitteen omistaja voisi ottaa asiakseen
testailla LibreOffice Impress Remote -sovellusta ja vähintään raportoida
mahdollisista suomennosvirheistä. Olen suomentanut sovelluksen
esittelytekstin Google Play Storessa, mutta oma Android-laitteeni on juuri
sen verran vanha, ettei se tue tätä sovellusta:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.libreoffice.impressremote

Asialla ei juuri nyt ole vielä kiire, koska itse sovelluksen suomennokset
eivät vielä ole mukana nyt julkaistussa versiossa, mutta asia korjaantunee
tuolla storessa lähipäivinä. Mutta jos joku ehtisi seurailla tilannetta ja
testailla kun jotain testattavaa tulee, tulisi tämäkin asia hoidettua.

- Ohjeiden suomennoksista puuttuu vielä pieni osa. Ajattelin yrittää
suomentaa näitä loppuviikosta. Tämä tiedoksi lähinnä Ristolle, ettei tule
päällekkäistä työtä, jos hänellä on jotain työn alla / viemättä Pootleen.

Harri

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail discuss+h...@fi.libreoffice.org
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette