Hei!

On Tuesday 21 October 2014 23:14:42 Jussi Silvonen wrote:
> Onko muilla ollut ongelmia hybridi-PDF:n kanssa 4.3:n asentamisen jälkeen.
> PDF tiedosto sinänsä toimii, mutta sitä ei saa enää writerilla auki, näkyy
> vaan erilaista koodisekamelskaa...

Ei ole ongelmia ainakaan minulla. Luulenpa, että asennuksestasi vain puuttuu
PDF-import-toiminto. Eli Linuxeissa paketti libreoffice-pdfimport, Windowsissa
toiminto muistaakseni valitaan asennuksen yhteydessä. Molemmissa tämän pitäisi
asentua oletusarvoisesti, jos ei tuota valintaa erikseen käy poistamassa.

Harri

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail discuss+unsubscr...@fi.libreoffice.org
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette