Ik heb zojuist de pagina 'Privicybeleid' vertaald.
Er staat echter onder het stukje:

'Onze Piwik-instellingen respecteren de "niet volgen"
browserinstelling en u kunt
ook kiezen om expliciet niet te worden gevolgd door Piwik met behulp van de
volgende instelling:'

Een pictogram waar een Engelstalige 'opt-out'-tekst mee wordt
geregenereerd. Ik zie niet hoe ik dat kan aanpassen.

Groetjes, Kees