Hai all

Ik zie dat de nieuwe website gelanceerd is.
Ziet er gaaf uit. Applaus voor ons zelf :-)
Ik zal er nog eens doorheen lopen om te kijken of er nog gekke dingen in
staan.

Greetz, Kees
Dit
e-mailbericht is verzonden vanaf een virusvrije computer die wordt
beschermd door Avast.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>