> Al enige tijd is er http://ask.libreoffice.org/ Ik ben benieuwd of er
> onder jullie zijn die daarmee ervaring hebben, en zo ja, wat die zijn.
> Er zijn trouwens ook versies voor diverse andere talen.

Ik heb er enige vragen op gesteld, maar helaas nimmer enig antwoord gezien.
Misschien waren mijn vragen te complex/specifiek.

Ik heb een enkele keer gezocht naar vragen en antwoorden van anderen als
leidraad voor oplossingen van problemen, maar dat mag geen naam hebben.

(Ik ben alleen bekend/actief geweest op de Engelstalige versie.)

Winfried