Hoi,

Prima agenda alvast.   Laten we met datum + lokatie mikken op een maximaal
aantal deelnemers.
M.a.w. we kiezen die datum waarop het grootste aantal deelnemers aanwezig
kan zijn.

groetjes

Luc

[ en ja, de video was beter te volgen nadat ik ontdekt had dat ik hem in 2
browser tabs aan het beluisteren was , mea culpa ]

--
Luc Castermans
mailto:luc.casterm...@gmail.com