Dobry den,
ak je v prostredi operacneho systemu nastavena tmava schema, aj pozadie
buniek v Calcu je tmave a je mozne, ze aktivna bunka je zle viditelna.
Zvyraznenie aktivnej bunky, je (zda sa) natvrdo nastavene na ciernu farbu a
neviem o tom, ze by to slo zmenit. Mozte sa ale pohrat z nastavenim pozadia
zositu pripadne so zmenou farby oramovania buniek v ponuke:
Nastroje > Moznosti > LibreOffice > Vzhlad > Vlastne Farby > Vseobecne >
Pozadie dokumentu
Nastroje > Moznosti > LibreOffice > Vzhlad > Vlastne Farby > Zosit > Ciary
mriezky

S pozdravom,
Miroslav Durian.

Dňa 30. novembra 2012 12:51, Milos Sramek <sramek.mi...@gmail.com>napísal(-a):