On Thu, 2006-02-02 at 22:42 +0200, Shachar Shemesh wrote:

> אני לא חושב שזה הגיוני לסרס את מטרות העמותה רק בגלל שכמה אנשים לא
> מבינים שדברים מסויימים הם לא אפשריים.

אוקיי, אלו מטרות נוספות אתה חושב שצריכות להיות לעמותה היקרה שלנו?

> זה רק יהיה יותר טוב אם נדע להגדיר מהם הדברים האלו.

א. ניהול כסף - גיוס תרומות, הנפקת קבלות, הנה"ח, פיקוח על הוצאות כדי
להרגיע את התורמים שתרומתם מנוצלת כיאות.
ב. סיוע ביצירת קשר עם גורמים אחרים שצריך שיתוף פעולה שלהם כמו בתי ספר,
הכנסת וכו'.
ג. עמוד ב-http://www.hamakor.org.il/

> כן, אבל רבים, ולפחות אחד, ירגישו שכספם וזמנם לא מנוצל בצורה טובה אם זה
> יהיה כל מה שהעמותה עושה.

אז הפתרון הוא שהעמותה תעשה עוד דברים גם אם לא צריך עמותה כדי לעשותם?
או לשפר את ההסברה של העמותה כדי שאנשים סוף סוף יבינו מה זה "המקור"?

                                               --- עומר
--
Eli Marmor's Law:  netiquette forbids people from replying "I agree with
troublemaker type of dissenters.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html