בעבר הודעתי על הגשת מועמדותי לחברות בועד עמותת "המקור". עקב סיבות אישיות נאלצתי למשוך את המועמדות.

למרבה הצער והשמחה, מאז שמשכתי את מועמדותי עברו חודשים מספר. לאור מיעוט המעוניינים לשמש בתפקיד זה, ולאור הערכתי שהעמותה נמצאת במצב קריטי שבו חשוב שיכהן ועד טוב, ולאור הערכתי שאני מסוגל לתרום לכך שעצם הצורך להחזיק את העמותה לא יהיה שנוי במחלוקת, אני מעוניין בזאת להגיש את מועמדותי לחברות בועד העמותה.

שמחתי לראות שדותן אף הוא הגיש את מועמדותו, ואני אשמח אם מועמדים ראויים נוספים יבקשו לכהן בתפקיד זה. מצב העמותה כיום אינו טוב, זה נכון, אבל הדבר הנכון לעשות כשקשה זה לשנס מותניים, לא להתייאש.

אנא עשו מאמץ להגיע היום לאספה.

בתודה,

שחר

--