אני רוצה להודות לכל האנשים שעשו במלאכה של ארגון כנס אוגוסט פינגווין 5.

כשלעצמי, התלבטתי האם להגיע לכנס, כמעט עד הרגע האחרון. חשבתי שהכנס עלול להיות
עצוב, או פשוט לא מתאים עקב המצב. בלבי חשדתי שאולי הכנס לא יהיה מאורגן כראוי,
מאחר והיו קשיים במציאת האנשים שיפיקו אותו.

אני שמח להודות שהתבדיתי. הכנס לא רק שהיה טוב, אורגן לאילה ולאילה, היה רב
משתתפים, ושנהניתי ממנו ביותר, הוא גם היה, לדעתי, כנס חשוב. נדונו בו באופן
רציני, (אם כי לא רק באופן רציני) נושאים שאנו כקהילה לא תמיד דנים בהם כראוי.
אני סבור שהכנס הזה מצביע על התבגרות של קהילת הקוד הפתוח והתכנה החופשית בארץ.

הקושי היחידי שהיה לי, הוא שבין השעה ממנה יצאתי מהבית בתחבורה ציבורית (05:30)
ועד שהגעתי חזרה הביתה בתחבורה ציבורית (17:30) מצאתי את הכנס קצר מדי (הן
ההרצאות והן ההפסקות) מחד, ומאידך כמעט ארוך מדי, כך שהיה עלי למהר על־מנת
להספיק לאוטובוס הישיר אחרון.

ובכן, תודה ל־: שחר שמש, שלומי פיש, יעל ויה טלמור, דותן מזור, מני ליבנה, עומר
זק,  שגיב ברהום, לימור בן-יוסף ורם-און אגמון.*

מי שלא היה, הפסיד.
-- חן.

* הרשימה נלקחה מאתר אוגוסט פינגווין, ואני מתנצל עם נשתמט מישהו ממנה.

לענות