שלום כולם,

אני עובר על סלאשדוט קצת באיחור, ומה אני רואה פתאום?

http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=06/09/05/087224&from=rss

בארצנו הקטנטונת הוגשה תביעה על הפרת GPL, ופרקליטו של התובע הוא לא אחר מאשר
מיודענו יהונתן קלינגר. לא ראיתי שום אזכור של זה בפורומים ואתרים ישראליים.

בגדול: יש תוכנית שחמט בשם jinchess, ויש גוף לימוד שחמט בשם International Chess
University, ובקיצור ichessu. זה האחרון פיתח תוכנה שמשמשת מורים ותלמידים של
שחמט, שמתבססת על jinchess (ששוחררה תחת GPL). התוכנה של ichessu כוללת גם רכיב
של שיחת וידאו בין המורה והתלמיד; הם שיחררו את כל הקוד שלהם, כמתחייב, מלבד
הספריה הזאת.

גם המפתח של jinchess, וגם אנשי ichessu, ישראלים.

עוד פרטים: http://www.jinchess.com/ichessu/

האם, כקהילה, שמנו לב? האם מישהו בעמותה ניסה להתערב, לתווך, או להציע את עזרתו
בצורה אחרת? האם היתה פניה מאנשי jinchess לעמותה בענין הזה?

לא יכול להיות שאני היחידי שקורא כאן סלאשדוט...

שי.

לענות