שלום שחר!

בבקשה השאר שורה ריקה רווח בין החלק שציטטת לחלק שאתה עונה בו וההפך. אחרת קשה
לקרוא את ההודעות שלך.

On Friday 02 March 2007, Shachar Shemesh wrote:

> המערכת כבר נבחרה. זאת עומדת להיות Joomla.
>
> למעשה, זו הזדמנות מצויינת לבקש מהקהל הצעות ל-Template למערכת Joomla עבור
> דף הבית של המקור. אין חובה לדבוק בעיצוב הקיים.

אני חייב לציין שזה בא לי בהפתעה. לא שמעתי שום דיון על איזו מערכת הולכת להיות
מותקנת ולא היה לי חלק בבחירה. בעיות שאני מצאתי בג'ומלה:

1. אין תמיכה מלאה ב-UTF-8 בגרסה הנוכחית (1.0.x). כאשר הכנסנו עברית היא נכנסה
בתור SGML Escapes וכך היא נשארה כשניסינו לערוך זאת. אני מאמין שגרסה 1.5 של
ג'ומלה יותר טובה מהבחינה הזאת, אבל היא עדיין בבטה.

2. לג'ומלה היו בעבר מספר רב של בעיות אבטחה. ראה את לוג ה-IRC הזה מה-23 באוגוסט
2006:

<<<<<<<<<<<<<<<
 <Tonnerre>  rindolf, Joomla has like 5 gaping security holes a day..
  <rindolf>  Tonnerre: really?
 <Tonnerre>  rindolf, according to bugtraq and full-disclosure, yes
  <rindolf>  Tonnerre: well, it's only installed on my local machine.
 <Tonnerre>  rindolf, one of our customers gets rooted every other week
             through one of these
  <rindolf>  Tonnerre: I see. Are they getting fixed.
  <rindolf>  ?
 <Tonnerre>  rindolf, not as fast as they appear ;)
  <rindolf>  Tonnerre: do you have a list somewhere?
  <rindolf>  Google yields

http://www.google.com/search?q=joomla+vulnerabilities&ie=UTF-8&oe=UTF-8
 <Tonnerre>  rindolf, I have found 84 security holes in my mailbox from
             the last couple of weeks
  <rindolf>  Tonnerre: OK.

> עם כל הכבוד, Media wiki זו לא מערכת להצגת תכנים לציבור הרחב.

מדוע לא? מה חסר בה?

> זאת הסיבה שכל ההבטחות של לינגנו לתחזוקה עוד לא קרו. צריך לבצע שם
> שידרוגים שאין מקום לבצע. אני בודק אלטרנטיבות.

אוקיי, תודה על העזרה.

בכבוד רב,

        שלומי פיש

Shlomi Fish      [EMAIL PROTECTED]
Homepage:        http://www.shlomifish.org/

Chuck Norris wrote a complete Perl 6 implementation in a day but then
destroyed all evidence with his bare hands, so no one will know his secrets.

לענות