Nadav Har'El wrote:
> On Sun, Sep 09, 2007, Dotan Mazor wrote about "פרוטוקול האסיפה הכללית
> שהתקיימה ביום 2-9-07":

> תודה על הפרסום.
>
> אני יודע שבתור אחד שלא הגיע לאספה זה לא ממש מקומי להתלונן, אבל בכל זאת אני
> רוצה להעלות תהייה: האם שישה-עשר האנשים שהיו באספה עמדו בדרישת הקוורום (שהייתה
> שרירה עד וכולל אספה זו)? כמה חברים יש בעמותה היום?

שישים רשומים, כולל כאלו שבעצם לא אמורים להיות חברים כי לא שילמו דמי חבר,
אבל התקנון (עד הפעם) לא איפשר להוציא אותם בצורה סבירה. הקוורום עמד על 15
איש, ואנחנו עמדנו בדרישות הקוורום.
> וכמו קטו הרומי, ברצוני לסיים מכתב זה בתקווה שבשנה הבאה, נוכל לבצע הצבעות
> אלקטרוניות, וכך במקום 16 אנשים שבוחרים 6 אנשים מתוך 6 מועמדים, אולי נראה סוף
> סוף מספר מצביעים שמתקרב ל 100, ומספר מועמדים שלפחות עובר את מספר התפקידים...

נכון להיום, איחוד כל האנשים שאי פעם היו חברים בעמותה לא מגיע ל-100. כך
או כך, לועד רצו 4 מועמדים הפעם, כך שאפילו לא ניתן לטעון שהבחירה היתה
"כן" או "לא".
> זה קצת מטריד שעמותה שאיננה קיקיונית כלל וכלל (כמה ידידים יש לנו היום? מעל
> 200?)

אם אתה מאחד את כל הידידים לדורותיהם (כולל כאלו שלא חידשו), מעל 300.
> עשויה להראות כזו כשבקושי יש מניין של חברים בוחרים.

אתה מוזמן לבדוק כמה אנשים מגיעים לאסיפות חברים של איגוד האינטרנט,
לדוגמא. המספר שם רק יותר קטן, על פי מה שנאמר לי (כי, עד כמה שזה ישמע
מצחיק, לא הגעתי :-).
> וכמובן, שנה טובה לכולם :-(

לא הבנתי את כיוון הסמיילי (אלא אם זו היתה שגיאת הקלדה).

שחר