שלום רב,
לכל חברי הקהילה

הקשר בין חשבונות האינטרנט של אקטקום לבין אירוח שרתי קהילת הקוד הפתוח

ביום שהחליטה בזק בינלאומי על הפסקת אירוח שרתי קהילת הקוד החופשי,והנושא עלה
באתר וואטסאפ,
שלחתי תגובית בוואטסאפ על כך, שאנוכי מוכן להתקשר לבזק בינלאומי, ולהודיע לבזק
שבעקבות הפסקת אירוח שרתי קהילת הקוד הפתוח,
אנוכי מסיים את ההתקשרות עם בזק בינלאומי ומעביר את החשבונות לספקית אינטרנט
אחרת.
ההצהרה הזו, משכה מספר מנויים בבזק, שחברים בקהילה להתאגד מול בזק בינלאומי על
מנת למנוע ממנה לבצע את זממה.
תקראו תגובת avic8086

למי שלא הבין עדיין את הקשר :

ז"א מנויים באקטקום שחברים בקהילה, יכולים  לשמש כמקדם ריסון לכוונות בזק
בינלאומי ,ולהסית אותה מתוכנית הפסקת אירוח השרתים.
ולא מחיר החבילה (אחרת לא היה צורך בפניה לקהילת הקוד הפתוח !!!!!!!
)

ולעניין אחר:
עקב פנייתי לחברי הקהילה, מתוך אינטרס לשרת את קהילת הקוד הפתוח ,היות ואנוכי
מאמין בחופש ובאידיולוגיית הקוד הפתוח,למי שקרא את דברי הנציגה - הבין שקיים
מחיר נמוך יותר מאקטקום כתנאי למעבר
לשורות בזק.

דבק בי כינוי של ספאמר ע"י מספר חברים בקהילה, בטענה שהעלתי נושא בעל חוסר
עניין לקהילה ועוד.

שבראשם עומד האחד והיחיד בהתנהגות המיוחדת שלו,ששלח אלי דו"אל מאיים

(לאחר שניסיתי לתקן שגיאות מ-(דרוש ל-דרושות וכו) ובטעות נשלח הדו"אל המתוקן
 פעמיים עקב תקלה )

אם היה שולט ברשימת התפוצה במקור - היה חוסם אותי  , כן כן כן הייתי נחסם

לא אשכח את היום הזה:
על  "העזרה" שהגיש לי האחד והיחיד בדרך לאוגוסט פינגווין
עקב טעות בדרך לאוגוסט פינגיווין , אנוכי נמצא בהרצליה התקשרתי להאחד והיחיד
בבקשה לעזרה על מנת להגיע לאוגוסט פינגווין

תגובתו הייתה כך : אני עסוק מאוד ואין ביכולתי לעזור לך ,וניתוק מיידי.

שימו לב: במקום להעביר את הסלולר  לבן אדם אחר בסביבתו על מנת להגיש עזרה.

לאחר המקרה פניתי להאחד והיחיד ,ושאלתי למה - התגובה הייתה הייתי מאוד עסוק
באירגון
לא סליחה ולא התנצלות על ההתנהגות ולא דרך ארץ

יש לציין למי שלא יודע : שדרך ארץ נלמדה מהחיות .

שיהיה לכם יום טוב
אבי חן

יש לציין