היי אייל,

אני חושב שקיבלת עצות טובות משני אנשים טובים (אורי ושחר) .

אני ממשיך לראות בעייתיות במודל.

אגב, לא משנה באיזו צורה או שיטה תבחר, בסופו של דבר יש לא מעט הוצאות בהקמה של חברה , החל מעורך דין וכלה ברו"ח ... כך שגם אם לא תרצה להיכנס להשקעות , אני מניח שתצטרך.

בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה.

- דורון

Eyal Levin wrote:

לא ברור לי מה כוונתך, אך כמדומני לחברה לתועלת הציבור יש יתרונות במיסוי.

אייל