המייל הזה כמות שהוא, כללי מדי ואין לי יכולת לגבש דעה בעניין.
אשמח לקבל ממך בפרטי קצת יותר פרטים.
עקרונית, אם יש לך מידע על התנהלות לא חוקית של חברות, יש לבחון עד כמה התנהלות
לא חוקית זו תשפיע עלינו כצרכנים ואם היא תשפיע, מומלץ לפנות לגורמים המתאימים
בין אם בעצמך ובין עם דרך גוף שלישי כמו אדם אחר או עמותת המקור.
אני מבין שפנייה בעצמך עלולה לסבך אותך אישית וזה לא רצוי.

--
אורי עידן

ספרים וסיפורים שכתבתי: http://www.thestories.org