2008/6/26 Shlomi Fish <[EMAIL PROTECTED]>:
> שלום לכולם,
>
> אז איך אני (או מי שרוצה) מתקדמים מכאן? והאם מישהו רוצה להצטרף אליי לפעילות
> זאת?

קראתי את "תרבות חופשית" של לורנס לסיג בנשימה אחת - ספר באמת מדהים. אז
אני מסכים שהמטרה נאה מאד.

כנראה שצריך פה הבנה משפטית שאין לי, אז לא נראה לי שאני יכול לעזור הרבה
בצורה מעשית חוץ מלחתום על עצומה או להתלוות אליך לשם תמיכה אם תלך לבקר
במשרדי הטלוויזיה החינוכית.

כן יש לי רעיון, שקשור לספר של לסיג - לא להתמקד בנושא תשלום המיסים, אלא
בחשיבות של התוכניות האלה לתרבות ובנזק שייגרם לחברה הישראלית אם
התוכניות האלה ימשיכו להירקב - תרתי משמע - במרתפים.

יכול להיות שיש משפטנים שקוראים את מה שאני כותב כאן לא מסכימים איתי,
אבל אותו לסיג כתב שכשהוא ניהל את משפט אלדרד נ' אשקרופט (ר' קישור
למטה), הוא הפסיד - לדעתו - בדיוק בגלל שנדבק לדקויות משפטיות ולא עסק
בתמונה הגדולה של החשיבות הציבורית והתרבותית של היצירות שהזכויות עליהן
עמדו במרכז המשפט.

עוד נקודה שאפשר להתייחס אליה היא שהבי-בי-סי נותן באיזו שהיא צורה גישה
לקטלוגים שלו דרך הרשת, אבל אין לי עוד פרטים על זה.

זהו, אין לי עוד מה להוסיף.

מי שעוד לא קרא את הספר "תרבות חופשית", מוזמן לקרוא אותו כאן:
http://www.free-culture.cc/

מי ירים את הכפפה ויתרגם אותו לעברית? אין צורך לשלם על הזכויות - זה ספר חופשי!

משפט אלדרד נ' אשקרופט:
http://en.wikipedia.org/wiki/Eldred_v._Ashcroft

--
אמיר א. אהרוני