2008/8/17 Gilad Ben-Yossef <[EMAIL PROTECTED]>

> [...]
>    לוח שנה הכללי בתור אורח לאירוע (add guest). המייל:
>    [EMAIL PROTECTED]
>     - במידה ואין - אני אתן להרשאות למתנדב מהמועדון שיזין את האירועים בלוח
>    השנה הכללי.
>
> אם לא תהיה היענות אצל חלק מהמועדנים, אני אנסה לעקוב בעצמי אחר הפעילות
> ולעדכן, אני אשמח אם יהיו אנשים נוספים המעונינים להזין אירועים ואני אתן להם
> הרשאות.
>
> מה דעתכם?
>
>  המ... אני חושב שקלנדר יחיד שמעתיק את הארועים מהאחרים הוא פחות שימושי
> מאגרגטור נוח של קלנדרים. אני תוהה אם מישהו כתב RSS to iCal מתי שהו...

אם למישהו יש פתרון אחר אני אשמח לשמוע. בינתיים נראה שגוגל קלנדר פתרון מספיק
פשוט ואפשר לאמבד אותו באתרים שונים בקלות יחסית. אפשר להתחיל איתו וליצא ממנו
ב-XML בהמשך אם רוצים.

האם אפשר בינתיים לאמבד את הקלנדר באתר המקור (מי שאחראי..)? זה בוודאי יוסיף
נופך של רצינות לעניין.
נוסיף גם כמה מילים כיצד ניתן לעדכן את הקלנדר.

אייל.