הי שלומי,

2009/7/8 Shlomi Fish <shlo...@iglu.org.il>

> On Friday 19 June 2009 08:26:31 Shachar Shemesh wrote:
>
> אין לי כוונה לשחזר את האתר הישן במתכונת הנוכחית שלו, אבל אני בכל זאת רוצה
> שתהיה לי אפשרות להרים שירותים על שמות המתחם המקוריים כדי שאני אראה מה אני
> עושה. עד עכשיו שחר סירב לתת לי את האפשרות לעשות זאת.

האם זה כל מה מה שמונע ממך להעלות את האתר?
לא שאני רואה סיבה למנוע ממך את ההרשאות האלה, אבל (בהנחה שלשחר יש סיבות טובות
משלו, או שהוא סתם לא חושב שזה מצדיק את המאמץ) אם כל מה שאתה רוצה זה "לראות
מה אתה עושה", אי אפשר פשוט להגדיר את זה ב- ‎/etc/hosts שלך או משהו דומה?

אם אתה רוצה את אישור החברים, אז יש לך (היו כמה תגובות תומכות, כולל חברי ועד,
ונראה לי שההתנגדויות הן על הפרטים הטכניים ולא על העקרון). תיצור משהו עובד
פחות או יותר, ותן לנו בסיס לתלונות ספציפיות יותר (אני לא צופה יותר מדי).

 בהצלחה,
        עמית