לא פעם , בשנים האחרונות, נשאלתי ונתקלתי בנושא של מונו , בדרך כלל ,
מחברות שלא ממש מרוצים ממיקרוסופט וחשבו להשתמש במונו כחלופה .

בכל המקרים , לא ראיתי איזושהיא הצלחה מסחררת .. כלומר אפשר לעבוד עם מונו,
אבל ברוב המקרים או שמדובר בדברים לא קריטיים, או שמדובר בכלים לסביבת
משתמש הקצה, או שהביצועים לא היו מבריקים.

אתמול, נתקלתי בחברה אשר לקחה סביבה קריטית שנכתבה ב .Net 3.5 (אם אינני
טועה) ופשוט הזיזה אותה למונו ..

הם צחקו עליי שאני מתהלב מזה , אבל בלי ספק, פעם ראשונה שאני ראיתי מערכת
קריטית, עם עומסים גבוהיים (עשרות אלפי משתמשים) שעובדת עם מונו, מספקת
ביצועים טובים (כך לדברי אותם אנשים) ..

מישהו מכיר מקרים דומים ?

 (שוב אני מדגיש, אני לא שואל אם אתם יכולים להריץ "שח מט" במונו על המחשב
בבית , אלא יישום של מונו בסביבות עתירות דרישות ועתירות ביצועים על מערכות
ליבה קריטיות ) .

- דורון