האם התוכנה של הממשלה תאפשר גישה ממכשירי אייפון או מטלפונים סלולריים מתקדמים
אחרים? האם אפשר יהיה להתחבר למשרדי הממשלה דרך קונסולות משחק ודרך הדפדפן
המובנה בטוסטר? הדרישה הזו לא צריכה לבוא רק מאיתנו, אלא מכל אדם באשר הוא, וכל
אחד שהקונפיגורציה של המחשב שלו שונה מזו של הפקיד האחראי מטעם המדינה.

Tomer Cohen
http://tomercohen.com
Sent from Ramat Gan, Israel