מחובר אצלי לטלויזיה מכשיר wii, שמצליח לעשות כמעט כל מה שמחשב רגיל עושה (שמתי
עליו דביאן, וחיברתי מקלדת רגילה בחיבור usb). באופן תיאורטי ניתן לחבר אליו גם
קורא כרטיסים חכמים כל עוד יש לו חיבור usb, ובמידה והקורא נתמך בקרנל גם לא
אמורות להיות לנו בעיות מבחינת דרייבר.

במקרה שלי, הבעיה תהיה בתוכנה - בעוד המערכת רצה יפה, המעבד לא סטנדרטי, וגם אם
בית התוכנה יקמפל אותה ללינוקס, היא לא תעבוד על מעבדי PowerPC, וגם קשה לי
להאמין שאוכל לשכנע את ספק היישום לעשות זאת עבורי.

אמנם מקרה כזה הוא מקרה קיצון, אבל אני מאמין שבבתים רבים אין מחשב אלא רק
קונסולת משחקים, ותוך שנה-שנתיים אנו עשויים להגיע למצב בו הדפדפנים המובנים של
קונסולות המשחק (להבדיל מהתקנה של מערכת הפעלה שלמה עליהם) יצליחו לגלוש
בפייסבוק ובוויקיפדיה כמו שצריך ולענות על כל הדרישות האינטלקטואליות של
המשתמש, ולכן אנשים עשויים לבחור רכישה של קונסולה טובה ויוקרתית ולוותר על
רכישה של מחשב נלווה.

בקשר לטלפונים סלולריים - אנחנו יכולים להיכנס כיום לאתר הבנק בצורה מאובטחת
מהטלפון; למה המדינה צריכה הגנה "חזקה" יותר כדי לאפשר לנו להעביר אליה מידע?

--
Tomer
Sent from Ramat Gan, Israel