מזכיר לכם שלדרופל תמיכה מובנית ותרגום מתקדם לכל השפות הרשמיות יותר והרשמיות פחות בישראל. לא צריך להתאמץ.

On 3/10/10 10:50 AM, doron wrote:

כל אתר של רשות ציבורית אמור להיות בשפות הרשמיות של מדינת ישראל .
ככל הידוע לי , ערבית, היא אחת מהן.

כל מקרה, לא אמורה להיות בעיה מהותית בתמיכה שכזו, למעט זה שצריך מישהו שיתרגם את הכותרות וכו'
(וכמובן , הזנת תוכן גם בערבית) .

- דורון

Ram-on Agmon wrote:
רק צריך לדאוג שהאתר שלהם יהיה גם בערבית, כך שנוכל לעשות בו שימוש אצל הרוב. (שהם גם העניים יותר).

יום טוב.
רם און.