היי , הנה נסיון להסבר.

בעיקרון לא מדובר ב"משרה" כלומר זו אינה עבודה אלא תפקיד התנדבותי.

למעשה, במקום להיות עמותה פאסיבית, שנכנסת לפעילות רק כאשר ממש מבקשים עזרה מאיתנו, אנחנו מנסים להיות טיפה יותר אקטיביים.

לכאשר אנו מזהים הזדמנות, אנחנו (לפחות כרגע מדובר במספר אנשים מצומצם ובכלל זה הוועד) מנסים ליזום על מנת לנצל את ההזדמנות.

כרגע יש על הפרק 3 הזדמנויות , גדולות (ועוד הזדמנות לווינית אחת גדולה), כאשר מספיק שרק אחת מהם תצליח - והנה שינינו את המפה של הפעילות סביב תוכנה חופשית בארץ. כלומר מדובר בהזדמנויות "גדולות" אשר ישפיעו באופן רוחבי על כל המשק הישראלי.

כל זה דורש מאיתנו התארגנות שונה מעט ממה שהיתה קיימת היום , בעיקרון, בכל פרוייקט שכזה, עוד לפני השלב של בכניסה לעצם הטכנולוגיות, צריך מישהו שינהל אותו (ואת הפעילות של העמותה והוועד ) ביחס לפרוייקט - כלומר, אם צריך נייר עמדה משפטי , אז הוא צריך לפנות לעו"ד של העמותה ולבקש אותו , אם צריך לארגן פגישה, הוא צריך לדאוג שהיא תצא לפועל .. אם צריך אתר כזה או אחר, הוא צריך להטריד את הוועד עד שזה יטופל ..

לא מדובר בפעילות טכנולוגית אלא בפעילות ניהולית .

כמובן, הוועד, ואני בתוכו , נסייע לאותו אדם , מרבית הפעילות היא דרך אימיילים / טלפונים .. ומידי פעם (אחת לחודש חודשיים) מן הסתם יש גם פגישות פיסיות ..

העבודה היא בצמוד לוועד ולדעתי זו גם דרך נהדרת להכיר את הקהילה..

- דורון

moshe nahmias wrote:

האם המשרה מתאימה למי שאין לו רכב וגר במרכז? ובכלל, מה הדרישות של המשרה
מבחינת זמן, נגישות וכו'?

אם אראה שאני יכול לעזור אני מציע את עצמי (אני רק עובד עד בערך אוקטובר)